onsdag, mars 30, 2011

Josefine i full action på Henriksberg

Hej mina vänner!

Just nu pågår ett smärre kaos i mitt rum. Det är cd-skivor som ligger utspritt över hela golvet samtidigt som femton påbörjade spelningslistor härjar på det drygt två meter långa skrivbordet jag har där uppe. Med andra ord; det liknar ett ganska vanligt arbetskontor.

Varför ser det nu ut såhär då?
Jo, det är väl klart - alla har väl stökigt i sitt rum. Jag är inget undantag, men den här veckan är lite speciell. Det är nämligen väldigt mycket som ska förberedas inför fredagen. På fredag låter det såhär...



"Premär för CLUB JOJO !!!
Fredag 1 april, Henriksbergs Pub

Nytt friskt blod i Henriksbergs klubbvärld !!
Josefine Larsson blott 18 bast, brinner verkligen för musiken ifrån -60 & -70 talet. Vilka har inspirerat Josefine och väckt intresset för denna musikperiod, jovisst morsan och storasyster såklart !!


"Club JoJo spelar främst rockmusik från 60 & -70 talet blandat med nya och lokala band och artister, som på något sätt har en koppling till -60 & -70 talet. Det kan vara covers, någon/några som gjort comeback eller har influenser från dessa årtionden.

Det blir både svenskt och internationellt, tung-gung och mes-pop. Alltifrån Ola Magnell till Black Sabbath. Hit kommer folk för att "vara lite góa" och lyssna på skön musik.

Club JoJo finns även i radioform; Radio JoJo sänds i Radio 88 Partille varje torsdag, kl 11:00 - 12:00. "

Hämtat från [http://rock-event.se/]

Jajamen! Radio JoJo - nu i KLUBBFORMAT!
Det ska oootroooligt roligt att få agera DJ på Henriksberg i Göteborg, som är ett av mina absoluta favoritställen. Jag är så fruktansvärt tacksam och glad för det här.
Jag njuter, skrattar och ler. Det är precis det här jag vill göra!

Så, om ni gillar 60- och 70tals rock när den är som allra bäst så tycker jag definitivt ni ska palla er iväg till Henriksberg i Göteborg nu på fredag 1 april!
Hoppas verkligen att vi ses där - vem du än är, vad du än gör, hur gammal eller ung du än är...
Kom! Kom,, mina vänner!

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: