onsdag, mars 16, 2011

Morgonstund har nationellt tal i mun

Har precis ätit min russinfrulle och hela världen skrattar och ler.
Eller?
Jojomen - är man positiv som fan så går allting bra.



Vi har nationellt prov i Svenska idag. Muntligt tal. Årets tema är Tecken och Signaler. Jag har valt att prata om "Klädernas tysta språk" och ska bl a prata lite om The Sartorialist. Hoppas, tror och vill at det kan vara något.

Ikväll har jag möte på Henriksberg med Willy. Han jobbar också på Radio 88 och har även hand om
rockklubben Aqualung och Rock-event.se.
Vi är båda djupt förtjusta i 60- och 70talsrock. Vi kanske ska slå oss ihop och börja samarbeta lite. Mer om det får ni reda på imorgon. Jag tror jag kommer hem sent ikväll.


Bilden är tagen för några veckor sedan; vimmel på Aqualung på Henriksberg.

SPELAS JUST NU:
Electric Lightning Orchestra - Livin' Thing

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: