onsdag, juni 08, 2011

Distansförhållande tär på mig!

Hej på er!

Jag är jättejätteledsen, men internet hemma i Sollebrunn är helt ur funktion. Det hemska åskovädret tog med sig det och försvann långt, långt bort.
Så, mitt bloggande och jag befinner oss i en tillfällig separation. Distansförhållande kanske man skulle kunna säga?
Jag har så mycket att berätta, men det är inte lätt utan internet.

Nu tänker ni; "Hur faen får hon tag på internet nu?"
Jo, jag befinner mig på en födelsedagspresentstripp på Hotel Heden i Göteborg. Jag fyllde igår, 7 juni, och fick i födelsedagspresent en övernattning på hotellet - helt fantastiskt! Jag är så glad.

Jag hoppas att internet kommer igång så snart som möjligt, för som sagt; jag har så mycket att berätta.

Tills dess vill jag säga...
Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: