fredag, juni 03, 2011

Sollebrunns terminskonsert



Idag kan ni läsa en artikel som jag skrivit och tagit bilder till i Alingsås Tiding!

Tidigare i veckan åkte jag ner till min gamla grundskola för att göra en liten artikel som Sollebrunns terminskonsert. Det var speciellt på det sättet att;
jag återvänder till min grundskola för att jobba och skriva om en den konserten som jag själv varit med på så många gånger förr. Dessutom var det studenten dagen efter, då jag lämnar gymnasiet och den skolan helt bakom mig.

Lite flashbacks och minnen dök naturligtvis upp när jag satt där inne i Bjärkehallen och lyssnade på eleverna.



Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

1 kommentar:

Anonym sa...

I artikeln står det att Ellen Dahlöf Larsson vågade ta ton i Painted by numbers, det var Karin Johansen som sjöng o va på bilden. Jag, Ellen sjöng Just lika a pill o Everything im not.

Väldigt proffsiga bilder ! :D

/Ellen