fredag, juni 03, 2011

Fint i Alingsås Kuriren

Whoho! Kolla vem som var med i Alingsås Kuriren tidigare i veckan!
Det rullar på bra nu minsann.



De hade intervjuat mig med lite roliga frågor. Alltifrån vad jag helst ser på tv till vilka tre jag vill äta middag med.



Jag fick vara med för att jag är aktuell med en utställning i september månad tillsammans med Konstanten; en konstvandring kring anten där konstnärer, som målare, fotografer, tecknare och liknande, får ställa ut sina verk och låta vem som helst besöka dem. Ska bli mycket roligt. Men som sagt, det är först i september.
Mer information kommer definitivt dyka upp här på bloggen när det börjar närma sig.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

1 kommentar:

Hildas hem - Sofia sa...

Jag såg det! Jättefin bild av dig!
Det ska bli så kul och spännande med utställningen i september. Jag sitter just nu och skapar lite :)