måndag, juni 13, 2011

Miss you like crazy, blogspot

Sitter här i radiostudion i Sävedalen. Snart är det dags att sända morgonradio för Radio 88 Partille Golden Hits. Numera är det jag som sänder på måndagmornarna, istället för Ulf. Det ska bli kul!

Mindre kul är att jag fortfarande inte har något internet där hemma i Sollebrunn. Jag tror åskan har slagit ner i själva internetdosan, eller hur man ska säga. Telefonjacket? Modemet? Äh, jag kan inte sånt det. Det fungerar hur som helst inte, vilket är jättesorligt eftersom jag har så mycket fint att visa och berätta för er. Vilken sommar! Den har börjat kanonbra och det blir bara bättre och bättre.
Jag har fått en fantastiskt fin födelsedagspresent; övernattning på Heden i Göteborg, besök på Liseberg, utforskande i gamla övergivna och fallfärdiga hus här på landet, Hjulets Dag (veteranfordon mm) i Gräfsnäs och små spelningar här och var. Dessutom var jag med i ett avsnitt av Karlavagnen i P4 och blev interjuvad ang. studenten. Riktigt kul!

Nu ska jag in i studion och förbereda min spelningslista. Vi ses snart igen. Jag lovar...


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: