torsdag, juni 30, 2011

Russinfrukost och ett icke-fungerande nätverkskort



Jag sitter framför min bärbara dator med det nya modemet inkopplat. Vår stationära är på lagning. Det var visst fel på närverkskortet.

Jag har flera bilder att visa er, bland annat då jag var DJ på Henriksberg och klubben Late Night Club i tisdags, samt från igår då mamma, Louie och jag åkte till Tjörn. Kruxet är att bilderna inte går in på min bärbara, utan helst på min stationära. Så... troligtvis idag, eller början på nästa vecka kommer allt att vara i sin ordning igen.
Det har krånglat för jädra mycket med datorn den senaste tiden. Nåja.

Tills dess... en bild på min russinfrukost räcker väl gott och väl?

Tänker nu gå in mot köket för att brygga mig en kopp kaffe innan jag sticker vidare till Partille för att sända Radio JoJo. Lyssna mellan kl 11:00 - 12:00 på webbradion!



Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: