onsdag, juni 01, 2011

Skriv om den glada studenten

Jaha ja,
då var dagen inne. Onsdag 1 juni 2011. Idag tar jag studenten. Jag får ta på mig mössan med alla de andra tredje- och sistaårseleverna från Alströmergymnasiet. Det känns overkligt och helt fantastiskt på samma gång.



För andra gången den här veckan hittar man mitt namn på utsidan av Alingsås Tidning.



Jag rapporterar om studentbalen som ägde rum på hotellet i söndags.



Tjoho! En hel-sida. Det känns kanonbra!



Mat, vimmel, dricka, musik, dans, kramar, pussar...

vilken kväll. Och idag blir det ännu bättre. Dessutom har jag en liten studentmottagning hemma hos mig. Senare på kvällen drar jag vidare till studentfesten som äger rum på hotellet.

Det här kommer bli kanonbra! Jag är så glad, så lycklig.

Det är nu det börjar!!


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

1 kommentar:

Tomas sa...

Grattis och massa glada tillrop på studenten! Hoppas ni får en alldeles übergrym dag!!