onsdag, juli 28, 2010

A day in life

Näej fy usch, den här dagen vill jag inte vara med om igen. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Och tur är väl det kanske, för jädrar vad mycket saker man tänker på jämt. Man fantiserar om sånt man inte vill ska hända, men som faktiskt skulle kunna hända!
Jag menar, ibland tänker jag på hur det skulle vara om jag blev påkörd, ramla från någon bro eller bli ihjälslagen. Vad skulle hända då? Vilka skulle komma till min begravning? Och vad händer sen? Efter döden? Ett liv efter detta eller bara hamna i himlen?
Äh, jag vettefaen. Man tänker mycket. Det gör man.

Fin bild va?
Nä, det är den inte. Jag vet. Den är skitful. Tråkig och ointressant. Men den ger iallafall en liten inblick i min dag. Jag och mamma käkade lunch och fikade på Paprika i Nordstan i Göteborg. Inte så jättelajban. Vi var båda trötta, sega och hängiga.
Suck. Aja, jag fick iallafall med mig en platta med Movements och en skjorta från Monki hem.
Asså nu får jag ta och bli lite glad. Eller, jag menar... klart jag är glad! Jag är skitglad. Gladast!
Tack för mig.

Inga kommentarer: