lördag, juli 24, 2010

When you're strange


Puuuuh!
Jag har precis slängt i mig middagen. Om ungefär en halvtimme drar jag vidare till Göteborg tillsammans med "Big Bad Bison" och Louie. Där ska vi möta David, en kompis vi träffade för någon vecka sedan på Henriksberg, och därefter gå till Roys Bio. Vi ska kolla in musikdokumentären, eller ska man säga Rockumentären, om The Doors - When You're Strange. Ska bli kanonkul. Jag har lite höga förväntnignar på filmen då jag hört mycket gott om den. Det är alltid lite jobbigt att kolla på musikfilmer/dokumentärer om ens förebilder. Man är så rädd att de ska ge en fel bild om hur bandet/artisten är. Att de målar upp honom/henne/dem som en egoistisk, dum, äcklig, hemsk idiot eller något sånt. U-hu. Men som sagt, jag har hört mycket bra om filmen. Det blir kul. Det blir bra. Allt är bra.
Kolla in bilden föresten. Jag och mamma körde lite photosession i musikrummet. Hämtade en gammal fram från källaren och poserade lite medan mamma plåtade. Gick ju hur bra som helst!

Inga kommentarer: