fredag, januari 28, 2011

Åker hemifrån för att komma hem


Ikväll står jag här och hänger.

Jag känner mig ganska trött och mörbultad idag, men jag tror att det går över. Jag hoppas det iallafall...
Som så många gånger förr åker jag in till Göteborg. Det känns som jag bor där på något sätt nu. Fast... Sollebrunn har blivit som mellanlandningen. Jag åker hit för att äta och sova. Krama mamma och klappa katterna, sen åker jag igen.

Efter gårdagens halvdanna radiosändning blir det nya tag ikväll då jag gästar Rocknight i Radio 88. Tillsammans med de andra radioveteranerna Robban, Torgny och Ville spelar jag gó rock, både från då och nu.
Klockan 19:00 kör vi igång programmet och håller på fram till 22:00. Det blir både tung-gung från västkusten och garagepunk-rockabilly från den bleka matens land; England.

Hoppas att ni lyssnar. Det vore så roligt.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: