fredag, januari 28, 2011

Tummen upp och tacksamhet

Näej men se på faen, det gick ju ganska bra idag!
Idag var jag gäst i programpunkten Rocknight i Radio 88. Klockan 19:00 tog vi över efter Leifs Fredagsmys och körde igång fredagkvällen på bästa tänkbara vis. I tre timmar spelade vi kanongó musik, tjötade och år mums-mums. Bättre än så blir det knappast, eller?
Jag är så glad att jag fått en plats i gänget på Radio 88. Så jävla glad och tacksam.

Såhär såg min låtlista ut. Klicka på titlarna för att spela upp låtarna.

1. The Who & Tina Turner - The Acid Queen (från Tommy)
2. The Jim Jones Revue - Big Len
3. Aerosmith - Nobodys Faulth
4. Transwagon - Sugarkane
5. Mustasch - Dogwash
6. Queen - Keep Yourself Alive
7. Charaz - Things You Say
8. Soundtrack of Our Lives - Confrontation Camp
9. Brownsville Station - Question of Temperature
10. Graveyard - Lost in Confusion

Kolla in hemsidan. http://www.radio88.nu/,
jag är med bland personalen nu!
Tummen upp!



God natt och sov så gott, för det ska jag göra.
Imorgon beger jag mig mot Göteborg igen och möter det vilda, men oh så härliga nattlivet på Truckstop Alaska. Spiders är kvällens husband. Det kommer bli kanonkul. Kameran hänger naturligtvis med, likaså det goda humöret.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: