måndag, januari 10, 2011

"Jag älskar dig!"



Den 8 januari gifte sig Per-Arne och Ann sig i Erska Kyrka här i Sollebrunn. Bröllopsfesten ägde rum i Gendalens Byggdegård strax utanför byn.
Först och främst vill jag säga TACK. Tack till alla er som kom till bröllopsfesten och gjorde en kanonkväll! Supergod mat, fina drycker av alla de slag, kanongött sällskap, fin musik...ojoj, wow.

Jag agerade bröllopsfotograf under dagen. Det var nervöst. Jag stammade och svammlade. Tappade bort mina grejer och kände mig väldigt osäker på allting. Det var jobbigt ett tag.
Men nu, idag när jag tittar på bilderna från fotograferingen så känner jag mig ganska nöjd. Jag tror jag fick till några fina bilder som paret kan bli glada över.

Det var fint i kyrkan. Det var nära till tårar ett flertal gånger. Jag blev så glad av att kolla på Per-Arne och Ann. De är så snälla och fina.
Bröllopsfesten höll i sig från klockan 17:00 fram till 04:00. Vi dansade, åt, skålade, kramades, sjöng, pussades, pratade, gapade... allt var så kul. Fruktansvärt kul.
Varför gifter man sig inte oftare? Alla är ju så glada och kärleksfulla då.

Bilder från festen och bröllopet kanske kommer upp senare på bloggen. Först ska brudparet få se dem....
Tack för att ni läste. Det gjorde mig jätteglad.
Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: