tisdag, januari 04, 2011

Julklappar till mig själv

Hör upp, mina vänner...
på grund av blogspot.com's "fuck off and die"-attityd mot mig och mina bilder har jag inte haft någon lust att uppdatera min blogg. Eller jo, klart att jag har haft lust - men det känns så tomt och trist med bara text i ett blogginlägg. Det blir mycket trevligare och mysigare med ett par bilder i inlägget. Tycker inte ni det?
(det är nu ni ska säga "Jooo!")

Men se på faen!
Nu har blogspot tinat upp sitt röda och kärleksfulla hjärta och blivit snäll mot mig igen.
Kolla kolla vad fina skivor jag fick på posten häromdagen!

För ett litet tag sedan satt jag framför datorn och beställde hem skivor från CDON.com.
Hela kalaset gick på närmare 800:-, men vafaen... jag tyckte jag var värd lite.
Jag köper så sällan skivor, kläder och grejer. Därför satsade jag på stort den här gången!
Best of-samling med David Bowie, för bara 49:- ! Världens grej.
Tro't eller ej, men jojomen - Amanda Jenssen's Happyland är kanonbra.
99 spänn fick jag punga ut för den plattan.
En av världens bästa plattor! Pink Floyd's Wish you were here.



Tre skivor med Mando Diao; Bring 'em in, Hurricane Bar och, som ni ser ovan, Never Seen the Light of Day.

Nu väntar jag bara på de två sista skivorna som beräknas komma imorgon.
Wiiihu!
Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: