måndag, januari 24, 2011

Som en pratstund vid frukostbordet



Sitter framför datorn i mina göörgóa leopardjeans samtidigt som jag äter frulle. Det blev inget blåbärste den här morgonen. Jag dricken två koppar kaffe innan jag drar till bussen sen istället. Sen är jag fit for fight!

Skönt att helgen är över, tycker jag. Jag har inte fått något vettigt gjort alls.
Okey, jag gjorde en intervju och skrev klart den igår. Dessutom blekte jag håret själv och skrev ett radiomanus, så att jag ligger ikapp mig i Radio 88. Så... lite kanske jag ha fått gjort. Lite?

Nåja, idag är det måndag. Nya tag! Schemat är fullspäckat. Det är både prov, dubbla radiosändningar och deadline för Alingsås Tidning. Nåja, inget mig emot. Allt är skoj!!

Nu ska jag ladda kaffet.
Tack för att ni läste.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: