söndag, maj 16, 2010


"Don't worry, stop hurry
Get on with your life it's not to late..."


Sitter och lyssnar på The Soundtrack Of Our Lives – The Passover - Single Version. Jättebra låt. Jag har inte lyssnat så mycket på TSOOL tidigare, men den senaste tiden så har jag upptäckt att...ja, det var inte så pjåkigt trots allt.

Den här söndagen har varit helt ok. Ganska fattig på intressanta händelser, men jag har varit på ganska gott humör trost det. Mitt rum är färdigstädat nu. Det ligger inte smycken överallt och den svarta heltäckningsmattan har jag dammsugit så gott jag kunnat. Det är lite jobbigt med den, det syns aldrig riktigt när jag dammsugit. Svart matta och damm går inte ihop liksom...


Jaja, vafaen... jag har suttit här och redigerat bilder, städat, ätit upp lite rester från gårdagens fantastiska rabarberpaj och haft hela soundtracket till filmen The Rose som gick på tv4 Film igårkväll. Faen vad bra film. Filmen är delvis baserad på Janis Joplins tragiska liv med droger, alkohol, groupies och för mycket turnérande. Sorlig, men åh så bra. Kolla in den! Bette Midler har huvudrollen som artisten The Rose. Grymt bra soundtrack för övrigt.

Inga kommentarer: