onsdag, maj 19, 2010

Wanna die

"Yes, I'm lonely. Wanna die.
Yes, I'm lonely. Wanna die..."


Ännu en gång strejkar min mage. Efter gårdagens snabba kvällsmat med lite nyponsoppa och glass fick jag ont i magen kände jag mig illamående kring munnen. Ni vet, sådär konstigt som man liksom inte riktigt kan beskriva. Det är inte vanligt illamående, utan mer...äh, faen. Jag får för mig att jag vill säga syrligt hela tiden. Sura uppstötnings-illamående. Finns det något sånt?
Hur som helst, jag är magsjuk. Natten har varit jobbig pga min mage. Klockan 04:20 imorse blev det minst sagt uppstötningar och jag kräktes. Äckligt. Blä. Usch och fy.
Det som känns ännu jobbigare är att vi egentligen skulle spela in vår novellfilm idag. Förra gången vi spelade in var jag inte med eftersom jag hade magsjuka. Och nu så... igen. Jag blir så irriterad och känner mig så dum mot de andra.
Suck.

Aja, nu har jag fått ur mig lite tråkigheter och bekymmer och hoppas nu istället på en vilsam dag, utan dåligt samvete eller ångest för att jag är hemma.

Inga kommentarer: