söndag, maj 23, 2010

Innan du vaknade...

Jag kunde inte sova imorse. 04:30 var jag redo att börja dagen. Jag låg klarvaken i sängen och stirrade ut genom fönstret och lyssnade på fåglarna som kvittrade. På något sätt lyckades jag iallafall bli trött och somna om. Ända till 08:30. Men innan jag somnade hann jag skriva ett blogginlägg på telefonen.

"När jag skriver det här ligger jag i sängen. Jag hör bara fåglarna och mamma som då och då snarkar till. Klockan är 05:10, varken kan eller vill sova. Jag mår bra. Det svider lite på ena fotsulan efter igår. Trampade på nån brännäsla när vi spelade kubb, tror jag. Det gick fint igår. Vi drack lådvin och spelade på massa påhittade instrument. Sockerkaksformar och plastbestick. Karl-Erik hade dock en gitarr. Vi försökte spela, men det var inte så lätt eftersom ingen av oss kunde några låtar..."

Det var den tidiga morgonen.
Nu ska jag redigera ett gäng bilder, sen kommer jag att berätta om gårdagens trädgårdsfest hos Olle och Cecilila.
Tackar för mig.!

Inga kommentarer: