torsdag, maj 20, 2010


"Love hurts, love scars..."


Nae, den här dagen började ingé vidare den heller.
Jag åt frukost, sådana där avlånga havregrejer. Vetabix heter det. Öste på med russin och nötter som vanligt och dränkte det därefter i mjölk. Gott.
Kort därefter känner jag att magen blir sur igen. Det vattnades kring munnen och det gjorde ont i huvudet. Suck...
Allergi mot nötter, tänkte mamma. Eller att jag helt enkelt äter för mycket av mina frön och nötter.
Nej, nej... it can't be so. Gröt utan russin. Müsli utan mina frön. Vetabix utan...allt.
Fan ocskå.

Det känns fortfarande lite jobbigt i huvudet. Magen gör också ont.
Nåja, Vädret är iallafall på topp. Solen lyser på bra, gräset är grönt och jag är snyggare än snyggast. Gick upp redan vid 08 imorse. Skönt, så hinner man med mer lite under dagen.

Nu drar jag mig här ifrån. Lämnar den bitterfitta med russinmage bakom mig.
Hej då!

Inga kommentarer: