fredag, maj 14, 2010

Fredagkväll

Tjenare,
fredagkväll. Klockan närmar sig 19:00 och jag har inte gjort så väldans mycket intressant idag. Jag har städat badrummet, vilket ledde till att jag var tvungen att städa rummet också för att...tja, det blev bara så. Det ena drog med det andra.
Jag blev klar med badrummet, men när jag väl skulle börja städa mitt rum fick jag för mig att byta plats på alla mina åttahundrasjuttiotolvtusen örhängen och halsband som hänger uppe på väggen. Suck...
Nu står mitt rum ofärdigt. Smycken ligger överallt och dammet seglar i luften. Men...tja, det går! Snart blir det klart. Snart...
Det har varit fint väder idag, men trots det har jag varit på ganska dåligt humör. Vet faktiskt inte varför. Grinig och småirriterad hela tiden liksom. Det var först nu senare på kvällen som jag fick tummen ur och klippte gräset och rensade skogen på pinnar. Det var ganska skönt faktiskt. Nu ska jag skölja bort alla skogsfästningar från min kropp i en dusch. Tackar för mig.

Inga kommentarer: