söndag, februari 19, 2012

Helgen som var


Nu har jag inte skrivit på ett par dagar.
Jag har varit på och gjort lite olika saker.
Bland annat var jag på Nöjesguidens prisfest på Trädgårn i Göteborg.



Jag dansade hela kvällen lång till det här och det här...



...med världens bästa Mattias.



Ibland tog vi paus. Gick ut och andades ute på ballkongen. Träffade några vänner och pratade, bl a om den modellcasting-lappen från NK som Mattias hade fått nedtryckt i näven under kvällen.



Smurrig dricka fanns det också.



Vimmel, mingel och ännu mera dans.
Framåt småtimmarna kände vi att det var dags att lämna Trädgårn.
Mattias och jag avrundade kvällen på Max med varsin burgare och att samtala om framtiden...



...för att sedan åka hem till honom och störta ner i en efterlängtad säng.



Vi sov länge dagen därpå.
Löste korsord vid köksbordet, spelade Super Nintendo och tittade på Ghostbusters.
Fin helg.

Imorgon är det måndag.
Jag sänder radio i Partille mellan kl 13:00 och 15:00. Hoppas, tror och vill att det ska gå bra den här gången. Kände mig väldigt ringrostig och nervös förra gången, men som sagt
- ny vecka, nya tag
Jag är bäst. Jajamen.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: