måndag, februari 06, 2012

Morgonmål och morgondagens kväll

God morgon!
När jag skriver det här sitter jag med min andra kopp kaffe och styr upp en spelningslista inför morgondagens DJ-set på Henriksberg. Imorgon är det nämlingen säsongspremiär för Late Night Club på takterassen igen. Det ska bli väldigt kul att få spela där igen. Det är så jädrans blandat folk på den där klubben, så man kan blanda hej vilt av det man har i sin packsäck. Som det ser ut nu kommer det bli både The Ting Tings och Florence & The Machine samt Creedence Clearwater Revival och T.Rex.
Kom dit vettja! Klockan 20:00 kör vi igång och tre band står på scenen och spelar live.



Såhär såg min frukost ut imorse; havregrynsgröt med hassel- och valnötter. Russin också förstås.
What a wonderful surprise, oh my god, oh my god...
Senare idag ska jag åka in till Göteborg för ett fotojobb. En kille vill ha sitt singelomslag fotograferat. Igår när vi bestämde tid och plats var jag så nervös att jag höll på att gå av,
men idag känns det bättre. Hoppas, tror och vill på ett lyckat fotopass.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: