måndag, februari 27, 2012

Club Not Elektroniskt

I fredagskväll åkte jag in till Göteborg för att spela skivor på Henriksberg.



Club JoJo är ingen "dansa och festa hela kvällen lång"-klubb direkt, utan fungerar mest som ett sjyst hängplace för folk som vill dricka bärs nere i puben och lyssna på gó musik.



Den här kvällen var det fullsatt i puben, men det berodde mer på att det var Kent-kväll uppe på takterassen och folk cirkulerade både där uppe och nere.



Det kändes väl lite sådär när folk kom fram och önskade Hoffmaestro och elektronisk musik när man hade laddat upp med Led Zeppelin, Stones, Queen och liknande. Men vafaen...



Såhär ser mitt "kontor" ut. Datorn är inkopplad till en projektor i taket som gör att jag kan spela bildspel med massa livebilder som jag tagit från konserter och festivaler. Det är skoj.



Jag var inte på mest energiska och gladaste humör den kvällen...



...men sov ändå ganska gott där bak i Anders Land rover när min syster och jag åkte vidare till honom ute i Jörlanda.
Mer om det en annan gång.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: