onsdag, februari 01, 2012

Baby you can drive my car, yes I'm gonna be a star

God morgon!
Om en liten stund åker jag in till Göteborg. Den här gången är det faktiskt jag som ska bli intervjuad av någon. Det känns väldigt speciellt, det brukar ju vara tvärtom - att jag intervjuar någon i antingen Alingsås Tidning eller i Radio 88. Men självklart, det här ska verkligen bli superkul.
Det är en tjej som studerar på Radio/Ljudmedier på en folkhögskola i Vara som nu är ute på praktik som jag ska bli intervjuad av. Hon ska fråga mig mer om att spela på klubbar, sända radio och liknande. Kanonskoj!



Den här morgonen åt jag morotsbröd med avokado- och tomatröra. Tyvärr var avokadon liiite övermogen så jag skippade den på bild. Istället får ni min andra del av frukosten; vaniljyoughurt med valnötter.

Tackar för mig, vi ses ikväll!



Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: