lördag, januari 14, 2012

"Hela världens bubblor sprack, hela livsglädjen stack..."



"...allt jag levt för stack iväg på en natt."

Okej, näe - så illa är det faktiskt inte. Men just nu känner jag mig riktigt deppig. Jag orkar ingenting och som en käftsmäll från ingenstans känns allt riktigt hopplöst och meningslöst.

Jag vet att det är januari; en grå, deppig, mörk och ruggig månad, det är kallt och alla är mer eller mindre trötta å slöa och att...
ah shit ja, jag är tjej också. Brud. Kvinna. Jag har "the happy period" i en vecka också.
Fuck. Är det inte fullmånen som gör mig hängig och gnällig så är dessa tjej-besvär.
Så, nu har jag sagt det.

Genast så kändes det lite bättre och direkt så insåg jag hur jäkla tråkigt det är att vara såhär ledsen.
Så... jag skiter i det och går å är lite glad istället.

"Louiiiiiiiise! Jag behöver en kraaaaaam!"

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

1 kommentar:

Louise sa...

KRAAAAAAAAAAMMM!!!!!