måndag, januari 09, 2012

När man bestämmer sig för att byta frekvens




Jag pratade med Mattias i telefon förut. Efter att vi lagt på insåg jag att jag faktiskt lyft fram massa negativa grejer om min dag i samtalet.
Totalt onödigt. Varför vara deppig när man kan vara glad istället, liksom.

Så, vi vänder på det hela.
Fem bra saker med den här dagen...

* Jag har jobbat med bilderna från lördagens photosession, skickat iväg och fått tummen upp.
* Jag har lagat mat på egen hand *klapp på axeln*.
* Jag har målat ett konstigt verk och lyckats koppla bort omvärlden för några timmar.
* Sjungt som om det vore sista dagen på jorden.
* Bestämt mig för att vara positiv som fan resten tiden, för då går allting bra.

...å nu ringde världens bästa Olle och Cecilia från Gräfsnäs.
Sagt det förr, säger det igen - jag har det väldigt bra och jag har faktiskt världens bästa kompisar.



Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: