fredag, januari 06, 2012

In med det gamla och ut med det nya

Klockan är 10:26. Jag lämnade sängen för över en timme sedan. Styrde upp en skål med frukost; tsunamivågen med mjölk och några skrynkliga, torra vindruvor blandat med kanin- och fågelmat.

Jag har inte skrivit så mycket de senaste dagarna. Har knappt lämnat huset sedan jag kom hem till byn i måndags, men det betyder inte att jag inte fått gjort saker och ting. Sånt som jag tidigare skjutit upp eller inte haft tid med.

En av de små sakerna jag gjort har varit att rensat min externa hårddisk. På bilder. Massa bilder.
Det går inte på en kvart, faktiskt.
Hittade lite gammalt material som jag inte ägnat någon närmare uppmärksamhet åt.
Nåja, det är väl i sådana här lägen man hittar dem. Ut med det gamla och in med det nya.



Eller, nästan i alla fall. Tänkte visa några gamla bilder när jag i somras var, tillsammans med mamma och Louie, på en gömd gård strax utanför Sollebrunn.











Jag blir så sugen på att bege mig ut och fotografera sådanahär platser igen när jag ser tillbaka på mina album.
År 2012 packar jag väskan och drar iväg.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: