lördag, januari 07, 2012

She's leaving home, bye - bye

God morgon,
sitter med min dator inne i köket och försöker som så många gånger förr få någon struktur på min blogglayout.
Det går ingé vidare.
Antingen så är det fel på min webbläsare, som sätter arkivet och de övriga flikarna längst ned på sidan istället för till höger som det var förr. Kanske kan det också vara så att jag, av misstag, råkat bocka för någon ruta på blogspot och inte riktigt fattat vad jag har hållt på med.

Nåja, jag tänker inte pilla mer med det nu.
Om en timme sitter jag på en buss till Alingsås. Jag ska göra ett fotojobb för ett gäng kompisar som haft någon form av studiecirkel. Det blir porträtt och gruppbild i studio. Det var ett tag sedan jag fotograferade i studio, så det ska bli kul att få jobba med det igen.

Efter det drar jag över till Göteborg och kommer inte hem förrän... en annan gång.
Tillbaka kommer jag med en packsäck med massor av bilder.
Vi ses snart igen!

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: