måndag, januari 16, 2012

När vi tittade på John och Ossi

build animated gif


I somras var jag och min syster på Liseberg och såg tvåmannabandet Johnossi live. Kameran följde med och jag knäppte av några bilder från publikhavet.







Konserten på Liseberg var väldigt bra. Fantastiskt att två personer kan låta så mycket och så bra. Tycker dock att de förjäntade mycket mer respons och cred från den väldigt unga publiken som stod längst fram den där kvällen. Nåja, Louie och jag var väldigt glada i alla fall och sjöng, hoppade och dansade med.

Jag har några låtar här som jag tycker ni ska kolla in...
Mavericks, låter som en vemodig, sugande och djup mardröm (in a good way!),
Break Into School (Late At Night), bonusspår på deras andra platta All They Ever Wanted från 2008 som förtjänar lite mer uppmärksamhet
och slutligen Man Must Dance från debutalbumet, en hit som inte går att inte tycka om.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: