tisdag, januari 17, 2012

Konstigt flum och överdimensionerat

Klockan är 09:30. Har för bara några minuter sedan ätit min frukost (det räcker med att typ bläddra tillbaka en eller två inlägg för att få reda på vad jag serverade mig själv. Nothing new, nothing special - men nog var det smurrigt!).
Om ett litet tag åker jag in till Göteborg. Har planerat en tur till stadsbiblioteket för att låna med lite böcker som inspiration till ett kommande fotoprojekt jag ska starta upp (ja, nu jädrar - nu har jag faktiskt bestämt det, så då kommer det att bli så!). Senare ikväll är det även årets första möte med gänget från Radio 88 i Partille. Ska bli kul att träffa dem igen, det var ett jädra bra tag sedan jag var på stationen i Sävedalen nu.

Innan jag lämnar Sollebrunn,
tänker dela med mig av en låt jag lyssnade på igårkväll innan jag somnade.
När jag var liten (eller, tja - när blir man stor är ju frågan?) var jag rädd för Björk, och den här videon tyckte jag var göööräcklig. Kan ju vara för att den har det där konstigt flummiga och ibland överdimensionerade i sig, som det brukar vara i mardrömmar. Men, tja - vad vet jag. Det känns ändå lite komiskt att tänka på hur man reagerade förr när man tittar på den idag...



Louie skrev ett sms till mig förut.
"Är du vaken?"
"Aa!" svarade jag kort och gott.
Sedan fick jag inget svar.
Vad det ska betyda vet jag inte. Hon kanske bara var nyfiken.
Nåja, jag är glad och nöjd ändå. Nu lämnar jag blogspot för idag. Vi ses snart igen!

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: