onsdag, september 07, 2011

Ain't fit to live here

Splittrad.
Den senaste tiden har jag bara stängt dörren till mitt rum.
Tänker konstant "Syns det inte - finns det inget" eller "Det som man inte vet har man inte ont utav", eller vad brukar man säga?



Mitt rum är en stor katastrof...



...det ligger grejer precis överallt. Alltifrån små små häftstift och hårnålar till vinylskivor, brev på posten, jordklasar som katterna släpat in och lite till.



Det verkar inte som Strimman har ont utav det iallafall (nej, det var inte jag som döpte vår ena kattunge till det. Jag lovar).



Så, idag försöker jag gör ordning så gott det går.
En nystart, på något sätt. Jag ska bli så jädrans bra. Ska bli frisk, röja undan och skicka ut massa beställnignar jag fick från helgen med konstutställnignen.

Det här kommer gå skitbra. Det har jag bestämt.
Så det så!
Men för att komma igång på allvar behöver jag lite "kick-and-start-me-up"-musik.




Gordon Fights
Time Machine




Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: