torsdag, september 08, 2011

Hello, I love you



Idag gillar jag bland annat dessa två saker...

* Radio. Idag åker jag in till Partille för att sända radio i Radio 88. Det var längesen jag körde live nu. Den senaste tiden har det blivit mycket repriser då jag jobbat med konstutställningen och i skivaffären. Nu är det nya tag inför hösten. Ni hör mig idag torsdag, kl 11:00.
Jag har faktiskt ett helt nytt projekt på gång i radio. Vad det handlar om får ni höra mer av senare.

* Ane Brun. Igår släpptes hennes nya album, It All Starts With One. Hörde senaste singeln på radio och tyckte det lät riktigt bra. Lyssna själv på låten, Do You Remember.
Kan även rekomendera låten som Spelas just nu nedanför.




Ane Brun
To Let Myself Go


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: