söndag, september 04, 2011

Picture yourself in a boat on a river

I det här inlägget kan ni se några bilder som togs under lördagen på Bagghultet.
Alla bilderna är tagna av min vän Rolf Hilton som kom på besök tillsammans med min radiokollega Stefan Garyd från Radio 88.



Här står jag och poserar framför kameran...



...precis som jag gör på den här bilden, tillsammans med Stefan (vänster) och snickaren Nisse (höger). Vi sitter i utställnignslokalen. Pratar musik, bilder, fotografering och liknande.



Jag och min syster Louise stod till en början och kramades, sen kom hon på att hon inte ville bli fotograferad och vi började istället... brottas?
Bilden till höger är Rolf själv, det är han som tagit dessa bilder. Tja, förutom den på honom själv - då var det min tur att stå bakom kameran igen.



En fin gruppbild blev det på gänget också.
Från höger ser vi Johanna, vi träffades på The Battles of 60's tidigare iår. Brevid henne har vi Mats från Radio 88, min storasyster Louise, radiokollegan Stefan, snickaren Nisse och skådespelaren, tomten och Ostindiefararexperten Sten-Erik. Jag halvsitter på marken och gör den osynliga apelsin-posen.

Sådär ja, det var några bilder.
Tack till Rolf Hilton som tagit alla bilder!



Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: