måndag, september 12, 2011

Monday, monday



08:00 ringer mobilalarmet. Stiger upp utan några som helst bekymmer. Måndag, ny vecka, nya uppdrag.
Inleder med frukost, vaniljyoughurt med müsli (ja, inklusive tillägg av russin) samt knäckemacka. Knäckebröd känns fel att säga; once macka - always macka.
Koppen och fatet hittade mamma i en låda i mitt förra rum. Tror jag köpte det på någon loppis i Alingsås för några år sedan. Fin var den i alla fall.



Någon timme senare satt jag på en buss mot Alingsås, och därefter ett tåg mot Partille.
Två möten avklarade idag. Eddie och jag planerade ett kommande radioprojekt i Radio 88. Vi lunchade på ett café i Sävedalen och pratade musik och radio. Jag ser fram emot hösten.
Willy, en radiokollega, och jag planerade inför Jeansdagar på köpcentrumet Allum i Partille, då han och jag sa ha hand om Radio 88's monter. Mer information om det kommer inom en snar framtid.

Jag tackar för den här dagen. Imorgon åker jag till Henriksberg och spelar skivor hela kvällen lång på Eddie och Henriks klubb Late Night Club på takterassen. Kom dit och lyssna på musik, vettja! Klockan 19:00 till 01:00.





Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: