lördag, september 03, 2011

I am the greatest!

Sitter vid matsalsbordet. Omkring mig ligger tidningspapper, bilder, utskrifter, kamera och en uppäten russinfrukost.
Om två timmar är jag borta i Bagghultet och gör ordning det absolut sista inför utställningen - Konstanten.
Idag och morgon, kl 11:00 - 18:00 ställer jag ut där uppe på Louies gård. Det ska bli så roligt! Jag är jätteglad för min utställningsplats, och att jag verkligen får vara med och visa upp mina verk. Min första utställning någonsin. Det är fränt.

Nåja, jag ville bara säga det.
Idag ska jag vara en konstnär med basker på huvudet, randig fransmanströja, svarta för korta byxor och en mustasch. Pensel i mun också, icke att förglömma.



Ni som inte kommer att besöka min utställning idag kan ni ju alltid sitta framför min blogg och lyssna på den här låten ovan samtidigt. Den är väldigt bra, serrni!



Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: