måndag, september 26, 2011

She's leaving home after living alone for so many yeas

Igår var sista dagen på Allum. Jeanshelgen på köpcentrumet blev mycket lyckad. Willy och jag stod vid våran monter och pratade med lyssnare, bjöd barn på godis och snackade massa musik med varandra. Ibland sprang jag runt på plan 3 och intervjuade lite besökare och allumpersonal också. Det kommer att användas till vårat nya program; Varning på Stan, som kommer att sändas sista torsdagen varje månad, kl 10:00 - 12:00.

När dagen på Allum var över tog jag mig hemåt. 16:30 landade jag i Sollebrunn och fick därifrån skjuts hem till vårat hus där mat och kattungar väntade.
På kvällen tog jag en välförtjänt dusch och smakade på Louies nybakta kärleksmums. Avslutade hela söndagen med lite Vintage-läsning i en bok med samma namn.



Idag, ännu en tidig morgon.
Om en liten stund sitter jag på en buss vidare mot Alingsås, för att därefter åka till Göteborg och skivbutiken Rockhouse. Det är fullt upp 24/7. Nog är jag trött, men samtidigt glad inombords. Det går bra nu.
Snart ska jag nog ta en dag ledigt. Inte göra någonting på. Det blir fint.


Skickar kramar till alla som läser - I love you all!

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: