torsdag, september 29, 2011

Dinkytown



Det där visste ni inte så mycket om vah?
Nä, jag vet - jag har inte nämnt någonting om det.
Jag hade en utställning (och har fortfarande) i Alingsås på Café Farmor Klang. Ett litet fik som forfarande säljer köttbullesmörgåsar och kanelbullar istället för wraped chichen Mcallakaballa och Cupcakes.

Hela evenemanget heter Dinkytown ("...är ett koncept utformat och initierat utav Kristoffer Hedberg. I samarbete med Studiefrämjandet, Uddevalla Kommun, KulturUngdom och TheoDesign.") och håller även på i Trollhättan, Uddevalla och Vänersborg. Det är ingen jättestor grej, men ändå väldigt kul att få vara med. Igår, onsdag, var det invigning och då uppträdde bl a Jenny Wallander och den inte helt okände Mattias Hellberg på caféet.
Det var en väldig mysig kväll på caféet. Tänk, att mina bilder får hänga uppe och ingå i samma evenemang som Mattias medverkar. Det är så jädra skoj. Jag är så glad och tacksam!




Jag tog lite bilder under kvällen. Ni får se dem i form av ett bildspel.
Låten som spelas i bakgrunden är Mattias Hellberg och hans Walking Restless.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: