tisdag, september 06, 2011

Thing's ain't like they used to be

Sådär ja,
ännu en gång har man pimpat upp min lilla hemsida ännu en gång. De senaste dagarna har jag inte orkat engagera mig på något krävande då jag är både jätteförkyld och fortfarande ganska deppig över det som inträffat.
För det mesta har jag suttit här. På den svarta kontorsstolen och redigerat jättegammla bilder från konserter och spelningar som jag inte haft tid att gå igenom. Det är ganska avkopplande och en bra sysselsättning dagar som dessa.

Jag försöker förnya sidan. Lägga upp lite fler länkar och skapa kategorier i sånt som intresserar mig och jag sysslar med. Det är en hel del nytt på gång inför hösten. Det ser jag fram emot...
Musik tycker jag om, men det visste ni sen förut...
...nu ska ni få höra på all den musik jag lyssnar på. Så det så.




The Black Keys
Thing's Ain't Like They Used To Be





Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: