onsdag, september 07, 2011

I'm gonna make you a star

Det rullar på fint!
Den senaste tiden har jag synts lite i olika tidningar.
Jag tycker själv det är jättekul. Det är som att bli kär; samma pirr i kroppen. Göörskoj!



Alingsås Tidning och Bonniers tidskrift Your Life.



Your Life hade gjort en intervju med Olle Ljungström. De hade hittat en bild från en av Olles trädgårdsfester i min blogg som de fick lov att använda i tidningen.



I Alingsås Tidning fick jag en jättestor och fin bild, samt text om mig och min medverkan i Konstanten.



Ser ni,
"Om man är positiv som fan så går allting bra".
Det stämmer, mina vänner. Det stämmer så jädrans bra!

Alingsås Tidnings hemsida kan ni dessutom hitta en intervju med mig i deras webbradio som en elev från Alströmergymnasiets medieprogram gjorde med mig i förra veckan.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine<

Inga kommentarer: