söndag, september 25, 2011

Rulltrappa rullar och jag plågas av musik som söver



Igår lördag stod Willy och jag inne på köpcentrumet Allum i Partille, för att informera mer om oss själva och Radio 88.




Willy pratade om sin paradrätt; köttfärsgratäng med potatis, grädde och "vad fan som helst i kryddväg" på. Inte för lyssnarna och besökarna då, men för mig. När jag berättade om specialrätt; linsgryta med kokosmjölk så stoppade Willy fingrarna i halsen och sa "Kaninmat!"
Hopp.



Det var modevisning, sminkprovning och manikyr uppe på scenen. Den här tjejen var sminkad av Make Up Store.


Jag håller på att försöka klippa ihop en film med det materialet jag filmade under lördagen. Vi får se hur det går med den saken.
Idag är det söndag och jag ska strax åka tillbaka till Allum. Sen är det bara att jobba vidare; klippa ihop intervjuerna och redigera lite bilder. Önska mig lycka till.

Ska läsa lite The Secret på tåget och ladda om batterierna.




Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: