lördag, september 24, 2011

Om man är positiv som fan så går allting bra

Hej på er!

När jag skriver det här sitter jag med knäckebrödsmulor i mungipan och har en halvuppäten youghurtfrukost vid sidan om mig (nä, jag klarade inte att vara utan russin i en vecka. Efter torsdagens radiosändning i Radio 88 bad jag mamma svänga förbi ICA och låta mig springa in och köpa två burkar...).
Idag är det lördag. Jag gick upp 06:30 imorse för att göra mig ordning inför dagens jobb på Allum. Idag och imorgon söndag ska jag och min radiokollega Willy Willhemsson från Radio 88 (kolla in hans hemsida och klubb Aqualung på Henriksberg) spela in Jeansdagarna på köpcentrumet i Partille, för att sedan klippa ihop materialet till ett snyggt program som kommer att heta Varning på Stan. Programmet kommer att sändas i Radio 88 en torsdag i varje månad med events och händelser kring Partille. Vi kommer mingla, intervjua kunder och affärsbiträden i de olika butikerna mm. Tror att det kommer bli kanonkul. Jag berättar mer när första programmet ska sändas.

Så, ja...
ny dag - nya tag. Om ni inte har något bättre för er den här helgen så vore det skoj om ni kom till Allum och besökte Jeansdagarna. Modevisning, livemusik och massa specialerbjudande i de olika butikerna.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: