lördag, september 17, 2011

Sometimes I wonder how much there is to know

Hej på er!
Jag har inte skrivit på några dagar, märkte jag.
Fast... det behöver jag ju inte uppmärksamma extra. Det blir ju bara tråkigt.
Så, vi skiter i det.
Tänkte berätta lite vad jag gjort under veckan istället...



Jag har ätit frukost flera gånger.
Efter att ha läst och tittat här flera gånger i veckan trodde jag att jag skulle få lust att variera min frukost.
Det går inte. Jag är alldeles för tight med mina russin.
Någon som har tips på bra frukost så får ni hemskt gärna maila eller slänga in en kommentar.



Jag har varit på loppis/second hand-affären Vinden i Alingsås.
Köpte massa onödiga, men oh så intressanta saker.



Tittade på massa te- och kaffekoppar som jag ville ha.
Fick lust att flytta hemifrån och började visualisera om hur jag packade mina flyttlådor.



Det blev inga koppar. Istället blev det dåliga vinylsinglar, en Offspring-platta för 10 spänn (Sollebrunn-skolnostalgiiii!), serietidnignar och brickor. Halvroliga fynd, kan man tycka. Men vänta ni bah... vad jag ska göra med allt det där får ni se en annan gång.




Sen har jag ätit sushi lite för många gånger.
Rå fisk och torkade vindruvor - vad är grejen, liksom?
Jag vet inte - men jag älskar't.

Nu ska jag göra lite spelningslistor och arbeta med ett bildspel som kommer vara med i Kulturnatta i Göteborg den första oktober. Vi får se vad det blir för något.
Mer information om det kommer inom en snar framtid. Tror jag.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: