torsdag, oktober 06, 2011

is this the radio nowhere?

Hallå där,

om en liten stund sitter jag på en buss mot Alingsås. Därifrån tar jag tåget till Partille och sedan en buss mot Sävedalen och... *ta-daah!* Radio 88.
Idag är det premiär för mitt och Eddie's program Radio Nowhere. Ett program där vi väljer att fokusera och lyfta fram oetablerade band och artister kring Göteborgs-området. Det blir intervju/reportage i t ex replokalen, inför ett gig/skivsläpp och liknande med musik och snack direkt i studion. Utöver det spelar vi även upp demos som kommit in till programmet.

Vi har en liten hemsida/blogg som ni kan kolla in. Då det är första sändningen av programmet idag har vi inte skrivit så mycket i bloggen, men det kommer att uppdateras ju mer vi sänder. Foton, videoinspelningar och mycket mer. Jag tror, hoppas och vet att det här kommer att växa och bli något riktigt, riktigt bra.
Lyssna gärna! Klockan 20:00 ikväll i Radio 88. Webbradion fungerar också.

Idag mår jag ganska bra. Har en för jädra magknip bara, men det är bara onödigt att haka upp sig på det, så vi skiter i det.
Föresten, jag har tänkt lite idag... att jag ska bli framgångsrik, berömd, rik och stor snart. På riktigt. Mamma också.
Så det så. Jag återkommer.



För några månader såg jag ut såhär. Jag sitter på en buss och är påväg in till Partille för radiosändning. Blond var jag också. Nästan så jag funderar på att skifta tillbaka till de där tonerna, men vi får se. Time will tell.

Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: