torsdag, oktober 27, 2011

"Äter lite youghurt och dricker vatten"



Är precis hemkommen efter ett radiopass i köpcentrumet Allum i Partille. Radiokollegan Willy och jag spelade in material till vårat kommande program Varning på Stan som sänds i Radio 88 nästa torsdag, kl 10:00 - 12:00.
Klockan är snart 00:00. Känner mig väldigt trött i kroppen. Äter lite youghurt och dricker vatten. Bodil och Strimman (ja, mina katter - vad annars?) ligger på mina fötter och jag vågar inte byta ställning för då väcker jag dem. Nåja, jag är glad ändå.

Hittade den här bilden (se ovan) på Facebook. Ett mycket bra band, Gordon Fights, länkade till en site om en klubb i Örebro de ska spela på. Brevid texten hittade jag en bekant bild, en bild som jag tog när de spelade på Truckstop Alaska i Göteborg förra somaren. Lite kul, tyckte jag.


Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

1 kommentar:

Elin Ekman Fritzell sa...

Härligt att din bild fick vara med där, står det att det är du som är fotografen?