söndag, oktober 02, 2011

Walking restless

Tidig morgon.
Jag går ut på en promenad kring Erska.







När jag promenera vill jag allra helst gå för mig själv.
Eller, tja... nästan. Min Mp3-spelare är ett väldigt bra sällskap. Obligatoriskt sällskap.
Det förstärker hela promenaden och kan få dagar som dessa göra allt lite finare, på något sätt. Trots att det är grått, rått och mulet så blev det en fin tur i skogen. Det känns nästan som att komma ifrån verkligheten lite, och när man tar ur hörlurarna så ser man frågande omkring sig; "Var det bara jag som va med om det där?"

Äsch, vad töntigt det lät jag skrev det där.

Nåja, det får va.
Här har ni i alla fall en del av morgonens spelningslista...
1. Florence & The Machine - What the Water Gave Me
2. Mattias Hellberg - Sight Supreme
3. Kate Bush - Moving
4. Rival Sons - Sacred Tounge
5. The Seeds - Cant's Seem to Make You Mine





Puss och kram, fred och kärlek // Josefine

Inga kommentarer: