fredag, december 10, 2010

Det lilla lyckorus jag har, det ska få rusa klart

Lever fortfarande i ett litet lyckorus från gårdagen. Det var en mycket rolig kväll på Pustervik i Göteborg. Dagen har i stort sett gått åt till att mata in, redigera och lägga upp alla bilder från Transwagon och The Jim Jones Revues spelning. Det tar mycket längre tid än man tror, men det gör inget - det är bara skoj.

Imorgon lördag är inget särskilt planerat. Jag ska försöka ta igen det jag har missat i skolan den senaste tiden pga. sjukdomar, begravning, stress, jobb och liknande. Jag tror, hoppas och VET att allt kommer att lösa sig. För det är ju som så...
Är Man Positiv
Som Fan Så Går Allting Bra.
Det blir fredagens sista ord innan klockan slår över till tolv och lördag.

Tack för mig, fred och kärlek!

Inga kommentarer: