måndag, december 13, 2010

Jag och mina sjuttiotolvtusen saker

Håller på med sjuttiotolvtusen saker samtidigt.

Påbörjade julartikeln som jag och min Attention-kollega Sara Glans ska skriva för Alingsås Tidning. Deadline är på onsdag och vi ska tipsa om julklappsinslagningar och julklappsrimm. Jag tog mitt pick och pack, papper, snören, tejp, tidningar och bärde upp allt till mitt skrivbord på mitt rum. Nu ser det ut som ett fjärde världskriget har brytit ut (det tredje pågår fortfarande i hela huset...).

Mitt i allt kom jag på att jag är quizmaster på onsdag då jag har hand om ett musikquiz på Event & Ungdom-centret i Alingsås. Sprang därför ner och började redigera ljud och låtintron, samt skriva frågor till det.
Lite telefonsamtal på det också...
Ringer Radio 88 och frågar om ett eventuellt möte på torsdagen - check! Ringer kort därpå chefen på Alingsås Tidning och frågar om jag får lov att fotografera och skriva om Mustasch spelning i Nossebro - oh yeah very check!

Och nu, ja...
jag fick för mig att skriva ett blogginlägg mitt i allt. Vad dum jag är...

ÄH!
Det är mycket på gång nu, men jag gillar det. Man får en sån kick av det! På't bah!
So far, so good...

Inga kommentarer: