onsdag, december 22, 2010

Mustasch på Casa, Nossebro - Bildbomb!



Förra fredagen var jag ute på jobb för Alingsås Tidning borta i Nossebro, ungefär 6 km utanför Sollebrunn. Jag skulle skriva om Mustasch spelning på Casa, en bar/pizzeria
där Hardcore Superstar spelade för ungefär tre veckor sedan.




Jag fick komma in i bandets loge och prata med sångaren Ralf Gyllenhammar och basisten Mats "Stam" Johansson. De satt och kollade på en djurfilm när jag kom in i rummet. Trötta, väldigt trötta. Firmafest och julbord dagen innan.

Jag stannade inte länge där inne. Tog heller inga bilder då jag kände att ingen av de två bandmeldmmarna var särskilt pigga på det ena eller det andra. Klappade Ralfs pigga och oerhört vänliga hund Dolores och önskade sedan bandet en god kväll och lycka till med spelningen.


Hela artikeln om Mustasch spelningen finns att kolla in i dagens Alingsås Tidning!

1 kommentar:

Amanda sa...

Svar: Haha, jag förstod först inte att det var Kristian Idh du menade. Förstod ingenting, men det löste sig. Lite trögtänkt kanske?

Trevligt att de väldigt varierande bilderna kan muntra upp en okänd. Jag själv blir uppmuntrad av det.