fredag, december 17, 2010

Musikkväll på Event och Ungdom

Häromdagen var jag Quizmaster på Alingsås Event och Ungdom-center. Det var enmusikkväll för både tjejer och killar. Man kunde sitta och snacka lite, mingla, ta en fika och ha det lite småmysigt. Det var även några band som uppträdde på scenen. Jag själv stod för quizet med introtävling och musikfrågor.

Quizet gick bra. Det var en hård och tuff kamp mellan de sju olika lagen som deltog.
Det slutade med att team The Office, bestående av Fredrik Grill och Mats Byström, vann.
Fredriks syster Anna hamnade på en värdefull andraplats.





Först ut; jag har för mig att hon hette Moa.
Oerhört duktig tjej! Spelade och sjöng fantastiskt bra. Jag fick gåshud.



Downtown Judy & The Circus spelade lite mörk och djup blues.
Även de var väldigt bra.

Ulrika är verksamhetschef på Event & Ungdom-centret.
Caféstyrkan.
Gänget från Downtown Judy & The Circus kastar sig över kladdkakan.

Trevlig kväll med goda hembakta kakor, fint sällskap och skön musik.

Inga kommentarer: