tisdag, april 06, 2010

Aktuell status


"Ingen har väl missat Oscars-galan som var igår natt svensk tid..." sa Malou i sitt morgonprogram "Efter Tio" på tv4 imorse. Häh, eh...hoppsan, kände jag, Jag hade för mig att Oscarsgalan var för några månader sedan, men jag kanske hade fel? Eller...? Ingen som vet. Eller så kanske det är så att alla vet, förutom jag.

Men iallafall, jag satt och tittade på tv hela morgonen. Nyhetsmorgon är ruggigt bra att ha när man är sjuk. Jag gillar han Anders Kraft som är programledare. Fin människa. En riktigt gigant! Jag blev ännu gladare när jag såg att filmkrönikören Ronny Svensson var med i soffan hos Malou. Han är också en väldigt bra menchen! Dessa två gjorde min morgon.


Jag har suttit ner hela dagen. Är det inte framför tv:n så är det datorn. Men vad ska jag göra? Jag är sjuk. Får nog försöka tillåta mig att vara det istället för att beklaga mig och ge mig själv dåligt samvete.
Jag ska nog fortsätta sitta lite till. Kolla på lägenheter igen. Det är ju jätteroligt!!

Inga kommentarer: